I heart TOP

I heart TOP

Saturday, July 18, 2009

x.o.x.o gossip girl

This song....I would like to dedicate to someone.....Hehehe

My distant Promise

Thanks for making my life beautiful

and

Gomenasai because I'm so stubborn because I dun want to regret for the second time.

x.o.x.o gossip girl



Dulu kita terpaksa

Akur dan mengalah kepada situasi

Segalanya suratan pedihnya ditelan

Dipisahkan lautan

Hilanglah khabar daku mengubah haluan

Walaupun daku sedar dan tahu

Tiada ........... di dunia setanding mu

Tiba-tiba , tak diduga

Dikau berdiri di hadapan mata

Mengembalikan nostalgia , memori bersama

Membisu seribu makna , rahsia terbenam didada

Tak ku sedar sekali lagi

Ku jatuh hati dengan ...................

Pada malam yang sempurna

Terpegun daku terpesona

Keanggunan lembut bicara

Kita berdua bagai rela

Jatuh cinta untuk kali ke-2

Kehadiranmu

Di sisiku , disaatku perlukan

Ku perlukan teman yang setia

Melenyapkan delima yang melanda

Walaupun seketika , kau bawa harapan

Sememangnya ku sedar dan tahu

Tiada ............ didunia setanding mu

Tiba-tiba hati berdebar

Apabila mata bertentang mata

Detik romantis kini bersemi

Cinta dua hati

Mengerti tanpa berbicara , perasaan suci kita
I always love KRU...Lagu Melayu dari mereka adalah lagu yang aku akan dengar sepanjang zaman. So, kire KRU adalah artis Malaysia sepanjang zaman aku.Hehehe. My friends, Mangkok and I rarely listened to Malay songs It's just not because We want to apa orang kate membudayakan budaya asing-It's absolutely wrong.!! It's just.......I dunno...Tp susah nk cari lagu Melayu yang can attract us. Bleh dibilang..Faizal Tahir, KRU, and some of Indie Bands like MUH, Hujan and Bunkface. We love them!!!!!!!!!! Tu je la aku rasa artis Malaysia yang aku rasa COOL!!!!!!!!!!!!!!! Because sometimes Malay songs suka bercerita, I hate that kind of songs and sometimes bagi aku terlalu "meluahkan perasaan". Cuba compare dengan lagu Faizal Tahir yang aku and kawan-kawan aku suka sangat tu, His songs doesn't looks like jiwang habis..Tu yang aku suka..Sorry to say that. But, setiap orang punya citarasa sendiri, gaya nan terkini, irama muda mudi. Eh mcm ayat lagu KRU. Hehe.Well....Xkisahla......

2 comments:

Wawa said...

yo caya lah..oways support u...hehehe

Mrs Kamenashi Kazuya said...

hehe..tenkiu2