I heart TOP

I heart TOP

Tuesday, December 30, 2008

Hijrahku...

Yesterday, I watched Wanita Hari Ini..hehe..It so sudden kn..Maybe bcos I had fever so even it was a holiday (Maal Hijrah 1430) tp mls nk kuar.So that, aku just lepak2 je kat rumah. Mkn ubat,watching Tv and sleeping..Huhuhuhu Xlarat gler..Only God knows that. Back to 'Wanita Hari Ini' since yesterday is Maal Hijrah so topicnya pom mestila psl Maal Hijrah kan. Hijrah bkn hanya kita mengingati perpindahan umat Islam dr kota Mekah ke kota Madinah tp Hijrah means bagi smua orang is to change drpd yang tak baik kepada baik. Dlm 'Wanita Hari Ini' tu ada artis jemputan yg kira mcm dh lakukan 'hijrah' iaitu dr tak pakai tudung kepada pakai tudung. Maybe cos aku demam yang teruk aku terlupa sekejap tentang hijrah yang aku nk buat pd tahun baru ni tp Alhamdulillah msh xlupa untuk membaca yasin dan doa awal dan akhir tahun semalam. Tp, lepas aku tgk 'Wanita Hari Ini' yesterday it makes me think n keep asking myself 'r kan,apa hijrah aku yer?' huhuhuhuhu...Hijrah ku??? Hurm xperlu kut aku nk bercerita di sini..But, I wish I keep gettin' better..2009=1430H AND the most important thing is semoga Tahun 2009 lbh baik drpd thn 2008. Wish U guys the same thing!!

2 comments:

aLs said...

semoga tahun 2009 ni, aliya dapat grad dgn cemerlang! hehe..tu hijrah ke azam? lebih kurang la.. :)

Mrs Kamenashi Kazuya said...

2,2 pom bleh...hehe